Cinta Balqis

Tayangan Ulangan Episod Akhir Drama Cinta Balqis

Saturday, January 23, 2010


[credit pic to: budiey.com]




***Pengumuman Untuk Peminat Drama Cinta Balqis***


Atas permintaan ramai, TV3 akan menyiarkan tayangan ulangan episod akhir Drama Cinta Balqis pada hari esok, Ahad 24 Januari 2010 jam 6 petang. Bagi kawan2 yang terlepas untuk menonton episod akhir jangan ketinggalan menyaksikannya esok. Cheers!

Saya malas nak tengok lagi.. kang bongkak laie mato den ni haa.. hehehe~



post signature

You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. aku suka sangat ending citer nih...terbaek seperti yg aku mahukan..hehe

    ReplyDelete
  2. hajar pun sker tengok ending citer ni... best...

    pppsssttt... k.hernee xtiton lg ker..???

    ReplyDelete
  3. hajarus >>xtdo lg jar..tnggl sorg2 ni hubby keje mlm..

    ReplyDelete
  4. ak ah aku pun xnak tgk lg kang meleleh lg

    ReplyDelete
  5. Mummy DaSy >>aku bjaye x tngok..hehehe

    ReplyDelete
  6. Nazame>>hehehe..biase le..sape x knal hernee..

    ReplyDelete
  7. i tengok!!
    sbb aritu tak tengok.. mmg boleh bengkak mato.. sibbaik anak dara n papanya keluar.. kalo tak malu jerk... kekekekek

    ReplyDelete
  8. lailasani >>hehehe..2 yg i mls tngok lg tu..kang gi keje mate bngkak lg..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!