HSI

Alhamdulillah..

Thursday, February 25, 2010


Mak dah boleh makan walaupun tak banyak. Nampak dia dah bertenaga sikit berbeza dengan dua hari lepas. Doktor kata mak kekurangan potasium dalam darah. Oleh kerana kurang makan dan minum jadi buah pinggang mak tak dapat berfungsi dengan betul. Sakit di sekitar pinggang pun dah berkurangan. Doktor pesan suruh paksa je mak makan, jangan dengar sangat cakap dia. Semalam sempat juga suap mak makan bubur. Tapi tak sampai 10 suap dia dah tak larat. Tak apa lah janji ada makanan yang masuk. Sebelum tu pun Anna kata mak dah makan. Lega juga hati bila mak dah boleh join kami berbual. Harap mak cepat sihat.

[posted via Nokia Xpressmusic]

You Might Also Like

7 Th♥ught (s)

  1. Alhamdulillah...get well soon to ur mom (^_^)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..moga bertambah2 sihat hendaknye...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..moga bertambah2 sihat hendaknye...

    ReplyDelete
  4. Moga bertambah sihat..
    Dulu pun aku pernah kena kurg potasium tu..docto suuh mkn pisang..tp sbelum mkan..tanye kat dokto dulu lah..sbb sakit lain2 kan?

    ReplyDelete
  5. Mummypink>>doc xde ckp lak..die bg ubt je kt mak aku..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!