Adik²

Tangan Anna Retak..

Wednesday, February 10, 2010

Alkisahnya adik saya Anna tangan kirinya terkehel minggu lepas. Bila pergi jumpa tabib, dia kata tangan Anna retak. Sekarang ni dah berbalutlah pergelangan tangan kiri dia.



Nak tidur pun kena jaga betul2 takut tertindih.



Elok je masa pergi rumah pengantin sedara kami minggu lepas, jumpa dengan bapa pengantin, tup2 bapa pengantin tepuk bahu kiri dia. Dia kata sakitnya macam nak putus tangan. Pakcik ni tak tahu yang tangan dia berbalut, dia pun dengan semangatnya berbual sampai tertepuk bahu Anna.

Punca keretakan rumahtangga tangan si Anna ni ialah disebabkan kesilapan teknik ketika memakaia jam. Entah macamana entah gaya minah ni pakai jam sampai boleh retak tangannya tu.



Sekarang sila makan ubat2 tu ya Cik Anna semoga cepat sembuh. Nasib baik la Ayu dah berhenti kerja, ada la juga back up kat rumah tu. Apa yang penting, kami bertiga mesti sentiasa bekerjasama ;)

[auto publish]

post signature

You Might Also Like

16 Th♥ught (s)

  1. Hernee, retak sbb pakai jam?? alamak!! cam mana leh jd gitu tu?

    ReplyDelete
  2. JaNnAh >>tu la..die punye tgn terpeleot..

    ReplyDelete
  3. bahaya juga ye jam ni...hurmm...kesian dier....

    ReplyDelete
  4. 'tangan retak'? tangan kan daging? ingatkan tulang lah yang retak tadi.. he3
    ;)
    :)
    :P

    ReplyDelete
  5. HA! sebab pki jam camne minah ni pki jam ganye..bahaya tul... get well soon ye no...

    ReplyDelete
  6. qamaruluramaq.blogspot>>lor x pkai jam ke?hehe

    ReplyDelete
  7. Mummy DaSy>>xtau la gaya ape die pkai..kuak lentang gaknye..

    ReplyDelete
  8. x pakai.. takut nti tgn belang2.. he3 yela ari2 nek motor kan kena panas.. tgk jam kat henpone jer

    ReplyDelete
  9. Ciannye.. Kem salam kat dia. Ckp kat die, jgn lasak2.. makan pun kena hati2.. jgn makan mende2 sejok.. huhu (dukun2 sgt bunyinye..)Huhuuu...

    ReplyDelete
  10. qamarul>>o ye ke..btul gak..mmg bbelang pn tgn..hehehe

    ReplyDelete
  11. suhaimi>>tq2..mmg ade ciri2 dukun ni..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!