Bukan keluarga Puan Sakinah atau Cik Sakinah ya ;p Ini Kelas Bimbingan Module Keluarga Sakinah. Sakinah dalam bahasa Arab bermaksud bahagia. Kelas ini adalah kelas bimbingan dari awal perkahwinan hingga ke usia emas anjuran Jabatan Agama Islam Johor yang menggalakkan wujudnya sebuah keluarga Sakinah.


Ini kelas kedua sepanjang tahun ini. Kelas pertama pada bulan 1 dan saya dah terlepas satu kelas. Kelas bulan lepas dah masuk Module ke 2 iaitu Kehamilan.

Kawan2 semua terutamanya kaum2 wanita, kaum2 ibu mari join saya menambahkan ilmu terutamanya mereka yang tinggal sekitar Desa Paya Mengkuang. Sebulan sekali saja kelas ni mungkin berakhir dalam bulan September.

Details program macam kat bawah tu:

Tarikh: Tak ditetapkan.. depends pada ustazah tu..yang penting dia akan inform pada ahli masjid.. dan makcik2 ahli masjid akan inform jemaah2 lain..
Lokasi: Masjid Al-Irsyad, Taman Desa Paya Mengkuang
Masa: Lepas Solat Isyak (9pm - 10pm)


Jom kawan2.. kalau perlukan keterangan lanjut email saya ya hernee.nazir@gmail.com atau pun call or sms je untuk yang ada menyimpan nombor handphone saya. Kelas akan datang, module seterusnya ialah Kelahiran.

[auto publish]



post signature