Hati Yang Kau Sakiti

Ku Menangis..

Friday, March 05, 2010


Hati Yang Kau Sakiti by Rossa

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya

* maafkan jika memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai

** tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

reff:
ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

repeat *, **
repeat reff

ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti



*** Suka sangat lagu ni, tapi tak ada kaitan dengan diri saya tau.. saja layan mood sedih pagi2 ni.. sedih..***

post signature




You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. kak...seriously sedih la..huhu
    semalam ok lagi tapi harini..isk3

    ReplyDelete
  2. Yna_Mina>>akk pn sodih la siti..nk balik umh la cam ni..lagu lak syahdu syahdan kt radio ni ha..

    ReplyDelete
  3. alahai...pepagi dah mood sedey....byk2 bersabar eh...

    p/s: nape ct x penah dgr lagu ni ek...ketinggalan zaman tullah

    ReplyDelete
  4. Siti @ nurie>>ade la ct..best tau lgu ni..

    ReplyDelete
  5. The Poetry Rhymes >>tu la psl..huwaaaaaa..

    ReplyDelete
  6. ar tulah dia ci hernee ni.. mlm td entah kul bpe dia bleh mainkan lgu ni.. kite nk tido pun jd tpanjat je..anjat kite tau..hahahah

    ReplyDelete
  7. Ajey Mahat >>hahahaha..lu ek..saje bocor rhsia kan..hehehe

    ReplyDelete
  8. Eyriqazz>>hehehe..sdih kwn kt opis dh bkurang..huhuhu

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!