From The Bottom Of My Heart

Kecewa :( Dengan..

Tuesday, April 13, 2010

Sampai hati..

Tegarnya..

Sedih, sayu, pilu..

Kecewa..

.............................

Sampai hati makcik...

Tegarnya makcik menutup warung hari ini..

Sedih, sayu, pilu hati saya tak dapat makan lontong kering..

Kecewa..hingga meleleh air liur saya bila teringat LONTONG KERING yang sedap tu :)



©Hernee Nazir – huwaaaaaaaa.. :'( punyalah plan dengan En. Nazir malam tadi nak pergi kerja awal sebab nak singgah warung lontong kering best ni, sekali lalu warung tutup daaa.. oh, makcik.. kenapa bila tekak saya nak makan je makcik tutup. Dah banyak kali tau makcik. Tak kesian ke kat saya huhuhu~ Oit2.. jangan gosip2, ini bukan kes mengidam, saya memang penggemar lontong kering warung ni. Sekian.. Saya Yang Kecewa Dengan Makcik Lontong Kering:(

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. nie mesti mk cik ats bukit tue kan..
    aku pun selalu mcm tue..bile siap awal nk siggah..confirm tutup..bile xplan..bukk plak..tp mesti hari tue aku da terlmbt...

    Dia xsihat agknye...

    ReplyDelete
  2. Yezzzaaa...wlpn akak dok kulai, pernah gak merasa lontong kering makcik tu (kawan belikan sarapan). Memang best!

    Ala Hernee....dah nama pun berniaga sendiri. Suka hati dia lah nak rehat hari apa...heheee....

    ReplyDelete
  3. M.U.M.M.Y.P.I.N.K.>>tau xpe..time xnk beli tiap2 ari die bukak..

    ReplyDelete
  4. YatieJay >>sdapkn kak..aduhai trase2 kt ujung lidah ni ha..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!