Ya, nama suami kami sama tapi orang lain2 ye ;p Tentu  ada yang kenal dengan pemilik blog Diary of A Supermom Wannabe, siapa lagi kalau bukan Kak Yatie ibu kepada si comel Naufal. Selama ni kami memang tak pernah berjumpa walaupun office dekat sekangkang semut je. Saya pun memang teringin nak jumpa dengan Kak Yatie. Hari ni tiba2 Allah jumpakan juga saya dengan Kak Yatie kat Cafe. 

Sebelum masuk cafe saya dah terpandang Yus officemate Kak Yatie yang pernah kerja kat ptp ni gak. Saya pun terus terjah kat Yus, nak tanya mana satu Kak Yatie memandangkan yang lain2 semua tengah syok berbual. Dalam masa yang sama Yus pun kenalkan Kak Yatie pada saya. Akhirnya, dapat juga jumpa Kak Yatie kan. Tapi tak dapatlah nak berborak panjang, sebab saya nak pergi menceduk makanan. Maybe next time boleh plan makan sama ya Kak Yatie ajak Yus sekali dan geng2 office lagi ramai lagi bagus meriah sikit ;p

Bila dah settle pilih makanan dan bayar, saya pun men'zoom' Kak Yatie dari jauh dengan handphone Cokia saya tu. Hasilnya, dapatlah gambar kabur macam yang kat atas tu. Sorry aeh Kak Yatie ambil gambar curi. Nak ajak bergambar terang2an rasa segan pulak. Harap2 lepas ni boleh lepak sama ya.