Bila check kat form spring, tetiba ada perkataan 'cup cakes' tapi saya tak tahulah dia nak tanya pasal resepi buat cup cakes ke.. pasal siapa2 yang jual cup cakes ke.. yang penting saya tak pernah buat lagi. Belum sempat nak belajar. Cuma saya pernah beli cup cakes untuk Mothers' Day last year je daripada kakak kepada kawan saya Kak Siti Haminah from Batrisyia Delights Cake yang beroperasi di Taman Harmoni, Skudai.

Kalau rasa nak mengorder cup cakes ke apa saja jenis kek, bolehlah terjah blog dia. Macam2 adaaa. Memang puas hati, memang secukup rasa. Nak kahwin, nak bertunang, nak celebrate birthday, dan apa saja day.. day.. day.. semua boleh order kek dengan Kak Siti.




Sesiapa lagi yang ada persoalan nak bertanya, boleh hantar pada saya guna form spring kat side bar "Malu Bertanya Sesat Blog" tu ya. Kalau bab2 blog ni saya pun bukan mahir sangat, pun apa yang saya mampu saya cuba tolong. Kalau boleh tinggalkan nama dan email address. Sebab ada yang bertanya pasal andaman tapi tak tahu macamana saya nak reply. *jakun* ;p



©Hernee Nazir – Selamat bertanya, malu bertanya sesat blog ;p