AF8

Dah Agak Dah.. Shahir Juara AF8

Saturday, May 22, 2010


 Tahniah untuk Shahir..

Sekali pandang macam Anuar Zain pun ada. Sekali je jangan banyak2 kali. Memang dah agak dah Shahir Juara AF8. Dah memang rezeki dia kan 200 ribu tu. Bak sini kereta baru tu Shahir bagi akak  pinjam. Tetiba jadi kakak angkat hehehe. Oh saya bukan peminat setia Akademi Fantasia 8 ni. Saya hanya mengintai dari tirai kamar saja ngee. Agak2 dah tak ada program lain kat tv baru layan AF8 ni. Nama2 student yang dah terkeluar awal2 tu semua sumpah tak tahu hehehe.


Keputusan penuh AF8:

Shahir
Adira
Daus
Maulana
Iwan


©Hernee Nazir – Nasib baik bukan M*****a yang menang. I dun like ;p Tetiba layan AF heh..

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. AF dah final? Haish..Xnah amek tahu pun..Hehehe

    ReplyDelete
  2. ergh...da final ye..huh nsb bek bukan M gak mng..hehe

    ReplyDelete
  3. salam..akak langsung tak pernah tgk sekali pun AF8 ni..entah kenapa..tak minatlah..
    malam tadi tidur awal sebab gi jejalan dgn hb.

    ReplyDelete
  4. sophie >>lor ye ke..hernee pn x lyn sgt..tp ngintai2 je..hehe

    ReplyDelete
  5. eezwan >>btul la..klau die mnang msti krek..hahaha

    ReplyDelete
  6. kak ina kl >>hehe ye ke kak..mmg x mnarik pn..x mcm yg dlu2..

    ReplyDelete
  7. wahhhhhhhhhhhhh...lu lyn AF??? lu lyn???????????

    ReplyDelete
  8. ::cdot the dot::>>lyn tdesak la dot..sila pcaye pd aku sobatmu..hehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!