En. Nazir

Dulu Dialah Kaki Pancing Tegar..

Tuesday, May 25, 2010

.. sekarang, joran dia pun entah ke mana terbang melayang. Cuti je nak pergi mancing. Sekarang cuti je nak pergi ambil gambar. Tak nak pulak dia ajak saya jadi model sambilan untuk sesi photoshoot dengan kawan- kawan dia tu ;p Takut kamera rosak agaknya hahaha.

Dah ada hobi baru pancing memancing dia lupakan. Seingat saya semenjak saya mengandung kali terakhir, dia dah tak layan langsung joran2 dia tu sampai sekarang ni. Tak tahulah minat dah tak ada ke, tak ada masa ke atau malas ;p Kalau dia rajin mancing dan kebetulan ada rezeki lebih, selamat budget lauk 2 3 hari hehehe.



Ni gambar2 recycle. Gambar masa kitorang mancing beramai2 anak beranak da sepupu sepapat.




Ni pulak kaki pancing pilihan majalah Joran, rekod terbaik yang kaki pancing ni dah capai ialah bila mendapat ikan belukang secara berturut2. Tu yang terpilih masuk majalah Joran tu hahaha. *Just kidding*

En. Nazir jomlah kita mancing. Nak ikut! hehehe.


©Hernee Nazir – Pegang joran pun tak betul sibuk nak mancing.. piiiraaaaahhh untuk diri sendiri ;p

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. dulu suka mancing kat bendang.. batang kail pun buat sndiri.. bestnya wktu tu..

    ReplyDelete
  2. gadis comel>>alahai bestnye..teringin nk duk kt bendang..

    ReplyDelete
  3. ade hobi baru ..hobi lama tinggal ye ..
    lama gak tak g mancing nie ..

    ReplyDelete
  4. atty's>>gitu la gamaknye kty..hehehe..oo akk slalu gak mancing ek..

    ReplyDelete
  5. tk minat memancing..tp dulu selalu juga ikut bf g memancing...dia dok tunggu ikan...sy dok dgr mp3..layan majalah...novel..tgk org2 kt situ...apa sj boleh di buat tuk mengisi ms lapang...huhu..

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    KELEDEK MANIS

    ReplyDelete
  6. nabilah_2908 >>hehehe..akk suke tp x bpe reti..hehehe..mancing nk kena sbr kalo x mmg x dapek la..

    ReplyDelete
  7. tunggu aku balik...tunggu...............................

    ReplyDelete
  8. ::cdot the dot:: >>hehehe..ko nk wat pe kalo ko balik pn..ko pn same cam aku x reti mancing kn?hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!