Dato' Lee Chong Wei

Keputusan Piala Thomas 2010 Separuh Akhir - Malaysia Kecundang Di Tangan China

Friday, May 14, 2010


Keputusan Penuh: Malaysia 0 - China 3

Single 1 (Kalah)
Dato' Lee Chong Wei 
vs 
Lin Dan
Keputusan: 17 - 21, 8 - 21

Double 1 (Kalah)
Koo Kean Keat/Tan Boon Heong 
vs 
Cai Yun/ Fu Hai Feng
Keputusan: 21 - 15, 10 - 21

Single 2 (Kalah)
Wong Choong Han 
vs 
Chen Jin
Keputusan: 16 - 21, 7 - 21



©Hernee Nazir – Jantung saya dah berdenyut secara normal. Masa tengok diorang lawan tadi rasa tak tentu arah, kecut perut dibuatnya. Apa pun tahniah kepada pemain2 Malaysia, diorang dah berusaha untuk mara ke peringkat separuh akhir. Cuma nasib tak menyebelahi pasukan kita je. Usaha lagi untuk masa akan datang.

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. ::cdot the dot:: >>gi amik wudhu..bg sjuk sket..hehehe

    ReplyDelete
  2. salam ziarah dari akak..takut dan seram nak tgk kat tv..jadi akak tak tenguk langsung..


    peminat adamaya juga ek..bestkan cerita tu.

    ReplyDelete
  3. lepas tgk chong wei kalah je terus dah dpt agak semua akan kalah...tu yg malas nak tgk malam td...

    ReplyDelete
  4. kak ina kl >>tngok smbil kcut prut kak..hehehe

    bru tngok skali je kak..tu pn endingnye je..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!