Bual Kosong

Percaya Atau Tidak, Cita2 Saya Memang Nak Dapat Suami Tinggi ;)

Tuesday, May 18, 2010



.. dan berjanggut kambing embekkk2 hehehe~ wah ko hernee tak padan ketot berangan nak suami tinggi.

Alhamdulillah Allah temukan saya dengan anak Makcik Tipah yang tinggi lampai. Buktinya tengok gambar tu, saya kelihatan sayup2 je. Rasa macam wah kacaknya kalau lelaki tu tinggi dari saya. Boleh tak macam tu? hehehe. Tapi sure sakit tengkuk nak mendongak tengok si tinggi tu kan. Mesti saya tengok dengan hidung kembang nanti.

Puas dah saya senggayut kat pintu masa dulu2 tapi saya tetap tak tinggi2.  Makan kacang panjang jangan cerita la, tadi dinner siap buat ulam tapi tak tinggi juga. Petua mana entah dapat, makan kacang panjang boleh tinggi ;p

Kalau kat rumah dulu2 sayalah yang paling tinggi tapi bila dah ada anak makcik Tipah graf ketinggian saya terus menjunam hehehe. Apa motif cerita pasal tinggi malam2 buta ni. Entah la layankan je. Dah baka rendah mana berangan nak tinggi ya. Tak malu.


©Hernee Nazir – Kenapa sekarang kuantiti nasi yang saya makan kurang ek? Adakah saya sudah berjaya menurunkan berat badan secara perlahan2? hahaha macam tipu.

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. dulu teringin gak nak bf tinggi tapi kena reject, katanya tak sama tinggi, cisss... :)

    ReplyDelete
  2. Ieda Al-Habsyi>>lor smpainye ati die..sabo je la ek..cube lg..hehehe

    ReplyDelete
  3. Saya punya "Nazir" pun tinggi melangit. Waaahhh..kita bukan setakat berkongsi suami bernama Nazir, malah ketinggian mereka pun sama! (ngaku ajelah kau ni pendek Yatie...heheee...)

    ReplyDelete
  4. YatieJay >>hahaha..ye ke kak..nsib la kak ek..kte baka pndek dpt org tnggi..hrp2 naufal nti tnggi..hehehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...lepas ni dapat anak tinggi lak..aminn..hehe

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..aku tak sebantut ko....

    ReplyDelete
  7. ::cdot the dot:: >>cis ko ngutuk aku aeh..hrp2 ean bantut cam c.ney..hahaha

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!