En. Nazir

Semangat Kesukanan Yang Jitu ;p

Thursday, May 13, 2010


Malam tadi, dia tengah khusyuk tengok Piala Thomas masa Wong Choong Han tengah lawan dengan Denmark saya senyap2 snap gambar ni. Over betul siap berselimut kepala dengan tuala. Excited gila mamat ni tengok tv. Bila geng dia Pak Beng balik rumah, lagi la terjerit2 saya dengar dari atas. Lantak le janji korang bahagia. Saya pun tak teringin nak tengok tv sempat tengok sekejap je. Lepas makan kfc and makan ubat terus terbongkang. Demam2 tekak tetap demand kfc hehehe~



©Hernee Nazir – Tekak perit gila ni.. tonsil dah membengkak.. tak suka.. tak suka.. :(

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. hernee, dia stanby selimut takut kalau kalah...mcm tgok cter antu tu..hik hik

    ReplyDelete
  2. hehehe.. siap bertutup kepala.. nape mcm tu.. takut kene smash ye..

    ReplyDelete
  3. Siti @ nurie>>tu la pasal..dh mcm tngok cite antu..ehee

    ReplyDelete
  4. rATu kEBaYA >>btul gak..tkut bulu tngkis kuar dr tv..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!