Semenjak dua tiga empat menjak ni, saya asyik menggila makan kek coklat saja. Mula2 Kak Intan bagi jamah kek coklat buatan Kak Mira kawan sebumbung kami. Lepas tu terus terpikat dengan kesedapan kek Kak Mira dan order sekeping.


[kualiti gambar adalah ditahap tidak memuaskan.. maklumlah handphone chokia ;p]


Moist Choc yang best.. RM10



Kek Pisang ni pun sedap! Ni Kak Intan yang beli.. RM7


Buat masa ni perniagaan Kak Mira masih kecil2an. Bila dah besar2an nanti bolehlah kawan2 yang dekat2 sini order kek dengan dia hehehe. Dijamin tak mengecewakan. 

Dah puas makan kek coklat Kak Mira, Ita pulak bagi kek coklat yang dia beli kat Chow Kit Road. Kek ni pun sangat sedap. Kelembapan dia membuatkan saya rasa melayang2 bila mengunyah *tipu* Memang best sangat.

Kali terakhir dalam minggu ni makan kek coklat yang Nazam bagi hasil pemberian Asmah. Kek dia pun mak oi meletup. Secukup rasa. Saya memang dah lama tak buat kek2 ni. Last masa mencuba buat kek gula hangus. Rasa2 kalau ada kerajinan yang jitu, nak juga luangkan masa membuat kek. Bukti saya buat macam biasa la, saya akan kongsi kat dalam blog ni.



©Hernee Nazir – Entah bila la agaknya keluar entri 'Kek Coklat Hernee Nazir's Style' tu kan??? ;p

[auto publish]