Advertising

Iklan Di herneenazir[dot]com

Thursday, June 24, 2010

Hai semua..

Tuan blog nak umumkan yang blog tak berapa HOT ni akan mula memulakan perkhidmatan mengiklankan bisnes/ blog/website anda2 semua. Sila rujuk ruangan atas sebelah kanan blog.



Untuk sesiapa yang sudi dan berminat bolehlah emailkan banner anda kepada saya..



Untuk sesi pengenalan, 10 orang yang pertama akan diberikan tapak iklan percuma (125 x 125) selama 2 minggu bermula dari hari ini (24/06 - 07/07/10). Siapa cepat dia dapat. Selamat mengiklan! :)


[auto publish]

You Might Also Like

15 Th♥ught (s)

  1. ct nak..ct nak..nak wat cmner?...

    ReplyDelete
  2. ct nak..ct nak..nak wat cmner?...

    ReplyDelete
  3. Siti @ nurie >>ct..done..hehehe


    edy>>hehehe sje main2 n tlg2 kwn..hehehe

    ReplyDelete
  4. nak gak tapi takde bisnes, bleh ke? ekekek :)

    ReplyDelete
  5. Ieda Al-Habsyi >>ler kn tulis kt c2..bisnes..blog..website..hehehe..blhje kalo nk..email banner awk..

    ReplyDelete
  6. i??? mana janji2 mu...

    mencintaiku..

    aku la sang mantan!! aku laaa sang mantan!!

    ReplyDelete
  7. ::cdot the dot:: >>i blm ade mase nk watkn u..hehehe

    ReplyDelete
  8. qamaruluramaq.blogspot >>mhl ke??nti akk trunkn la jd 50 sen..hehehe

    ReplyDelete
  9. Noridah>>sebulan ade la 1k kalo rjin ade la lbh sket..

    ReplyDelete
  10. Anonymous >>hbat pe nye faz oi..eheheh

    ReplyDelete
  11. waah..bgus lh..nnt aku ade bisness aku cari ko..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!