Last week baca entri Edy yang baru balik dari Bandung. Dia dengan murah hati nak bagi Ole2 untuk blogger. Edy offer untuk sesiapa yang nak ole2 bolehlah email kat dia. Jadi dengan muka selamba kodoknya saya pun email la address saya dan pilih nak ole2 yang mana hehe.




 Semalam ole2 saya sampai. Saja suruh hantar alamat office sebab takut kat rumah tak ada orang.





Thanks Edy. Saya request nak fridge magnet, tak sangka Edy bagi yang warna pink tu. *suka*



 Siap ada nota ringkas lagi..

"Terimalah ole2 dari bandung yang tak seberapa ni..
Terima kasih kerana menyokong http://danielzaidi.blogspot.com
p/s jgn lupa promote sikit blog http://danielzaidi.blogspot.com "


Thanks banyak2 ya Edy, akak sentiasa sokong blog Edy sebab suka tengok gambar2 yang Edy snap tu. Bolehlah kita share2 ilmu ye tak. Ni akak tolong promote kat blog picisan akak ni tau hehehe.Siapa2 yang berminat dengan fotografi, bolehlah skodeng blog The Beauty In Ugly, gambar2 dia cun2. Ni bukan ayat bodek tau, ikhlas from the bottom of my heart wahhhh katanya.. :)




Tengok tu FM yang Edy bagi tu akak dah lekatkan kat fridge malam tadi hehe. Dah bertambah geng Encik Bear 7E tu kat fridge. Thanks again ya Edy.

©Hernee Nazir – Hari tu saya janji nak buat contest kat blog sempena bulan kelahiran saya bulan lepas, oleh kerana macam2 dugaan datang, hilang semua idea2 saya. Kalau tak ada aral melintang, saya akan adakan contest ni nanti ya :) Duit Nuffnang yang ciput tu, saya nak share dengan readers blog picisan ni. Tunggu ya !