Bila Encik Nazir Kerja Siang..

Wednesday, July 28, 2010



.. ni la aktiviti saya lepas office hour. Nak duduk sorang2 kat office memang rasa SEGAN gila la kan. Jadi saya siap sedia dengan lappy dan jajan2 duduk merempat kat lobby. Ditemani aiskrim Cravio magnolia dan asam. Tetiba teringin nak makan asam (jangan fikir yang bukan2.. ini nafsu makan semata2 ;p)

Dari pukul 6 pm sampai pukul 8 pm menunggu sempat la layan FB mahupun blog sambil2 bermain Bejeweled. Encik2 Polis kat sini bakal jemu tengok rutin saya seminggu ni sebab minggu ni En. Nazir kerja siang, memang pergi kerja naik satu kereta je. Jadi dengan suka relanya saya menunggu.

Ni yang buat saya nak rakam suara sendiri nak menjawab soalan yang sama.

contoh soalan: 

"Tak balik lagi?"

jawapan yang saya rasa nak rakam dan tekan bila orang tanya:

"Tak tunggu suami saya balik pukul 8"

Tekan button setiap kali orang bertanya. Ok tak? hehehe.


Sent from my Chokia phone

You Might Also Like

13 Th♥ught (s)

  1. penantian 1 seksaan..
    menanti yg tersayang xpe..

    ReplyDelete
  2. lenkali kalau nk balik ckp je kat akak, blh blk sekali.. xde hal punya.. i blh singgah je ke lobby tu amik u.. heheheh..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. kak jannah dah bg peluang tu, rebut ngan pantas :D
    Dot, pkataan puan sensitif skang??? wakaka

    ReplyDelete
  5. sedapnyer eskem akak tu... ok gakkan idea akak... hahaha...

    ReplyDelete
  6. cdot>>smlm tu tgh tnggu pak incik la..hehehe

    ReplyDelete
  7. diraja22>>tu la kalo org lain dh berbara tlinge ni..hehehe

    ReplyDelete
  8. kak jannah>>ok kak next time kalo x lrt kte sms akk..hehehe..tq..

    ReplyDelete
  9. tgh merebut la ni..hehehe

    a'ah la..i x naik pngkt jgn pnggil puan2..rase cam puan bsar lak hehehehe

    ReplyDelete
  10. hajarus>>ok aeh jar..hehehe..mkn eskrem kuar idea..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!