Blog

Bukan Orang Je Yang Kurang Kasih Sayang.. Blog Ni Pun Kurang Kasih Sayang Juga ;p

Thursday, July 01, 2010

Blog ni kurang kasih sayang semenjak 3 4 hari ni.

Kesian dia, zalim betul tuan dia ni. Sorry ya blog, tuanmu super duper busy. Balik rumah pun tak sempat buat apa dah terbongkang. Semalam tu pun nasib sempat mengarang dalam ketiduran ;p Malam ni kalau larat saya cuba update untuk esok hari. Kalau larat la..

Bercakap pasal orang yang kurang kasih sayang pulak, kadang2 saya amat simpati pada mereka2 yang kurang kasih sayang ni. Rasa macam nak carikan seseorang yang boleh bagi kasih sayang je kat orang tu tapi tak kuasa pulak nak jadi orang tengah. Kesian weh. Malas nak cakap panjang tapi sorang kawan saya tu mesti tahu siapa yang saya maksudkan ;p


©Hernee Nazir – Last day with Madam Sandhra.. i'll be missing her..

You Might Also Like

5 Th♥ught (s)

  1. saya salah seorang yg kurang kasih sayang...x teringin nk carikan seseorang utk beri ksh syg untk sy???ahakzzz......

    ReplyDelete
  2. anna>> gatalnyeee..adik sape la ni..wakaka

    ReplyDelete
  3. kesian hek dia..takpe..jgn menambahkan kekurangan ksih sygnya..

    ReplyDelete
  4. so nih blog ni nak kena anto rumah kebajikan ke nih muahahaha. take your time!

    ReplyDelete
  5. meh saya tolong bagi kasih sayang..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!