Life

Hernee PENDIAM?? Semuanya Adalah Mustahil.. Nehi..Nehi.. ;p

Saturday, July 24, 2010

Dialog semalam antara saya dan Anna..

"Long, kawan aku Kak Lily kata ko pendiam"

Maka Kak Long yang pendiam menjawab,

"Ha? Ye ke? Dia cakap macam tu?"

"Ha'ah.. dia kata kakak Ana yang sulong tu pendiam je ek, tak banyak cakap"

"Hahaha.. kakak tu biar betul?"

"Aku cakap dengan Kak Lily, kakak saya memang macam tu, lemau sikit"

"Perghh ayat ko ek, ko cakap dengan kakak tu, tak kenal maka tak cinta"

"Ah poyo la ko"

**dialog Anna dengan Kak Long yang pendiam tamat**

Konfius saya dengan Kakak tu, saya PENDIAM??? Oh tidak.. Kawan2 rapatku, adakah HERNEE yang anda kenali seorang yang PENDIAM??? Sila jawab dengan jujur dan ikhlas dari hati sanubari yang luhur ;p

Saya tak pendiam la, memang tipu la kalau kata saya pendiam. Mungkin masa kakak tu datang kenduri hari tu dia tak nampak saya bercakap. Takkan la masa kenduri arwah nak riuh rendah ye tak? hehehe. Nanti kalau kakak dengar saya bercakap tak nak berhenti pening pulak kepala kakak.

Kakak ooo kakak, silalah berkenalan dengan saya. Kakak belum kenal lagi saya sepenuhnya. Saya tak pendiam langsung pun. Banyak cakap ada la. Susah tau nak tengok saya diam kecuali dalam situasi tertentu.

Cuba tenung muka saya betul2.. ada rupa Kak Long Yang Pendiam ke? ;p

Ni rupa kebingungan bukan PENDIAM..

Ni rupa kegembiraan bukan PENDIAM..

Ni rupa kebahagiaan bukan PENDIAM..jauh sekali..


Soalan cepu emas, perak dan gangsa untuk En. Nazir:


Sila jawab dalam hati ngeh2~


Kesimpulannya, TAK KENAL MAKA TAK CINTA.. dah kenal barulah boleh bercinta..  macam yang En. Nazir buat masa dulu2 oopppssss.. larikssssss ;p


©Hernee Nazir – Saya dah cuba konon2 nak mendiamkan diri dan jadi pendiam dalam masa 1 hari tapi hampeh tetap tak berjaya :) Ada petua nak jadi pendiam??? Mari share dengan saya..

You Might Also Like

16 Th♥ught (s)

  1. Ya lah, saya pun ingat awak pendiam. Dalam kelas dulu diam je tapi bila baca blog ni tak sangka byk gak celoteh ya.

    ReplyDelete
  2. 3yearshousewife >>hehehe..puan malunye sy..hehehe..sy tkut ngn puan sbb tu sy jd pndiam..hehehe

    ReplyDelete
  3. awak dgn saya memang pendiam...


    sepuluh patah saya tanya, 2 patah jek awak jwb...saya ingat awak gagap..rupa2nya...











    awak pendiam!!

    ReplyDelete
  4. wakaka... siot jek ko dot..
    pendiam ah sangat2nye... kakak sila ah berkenalan ngan Pn.Hernee lebih dekat, takmoh hanya pndang2 jeling2 dr jauh ;p..

    ReplyDelete
  5. xdpt lg ke no 77777 tu??malas je nak ngaku sebenarnya...ehehe

    ReplyDelete
  6. ::cdot the dot:: >>awk bru tau ke? tu la awk x nk bkenalan ngn sy..hahahaha

    ReplyDelete
  7. Mummy Dasy >>long btul la ape cdot ckp tu..hahaha

    ReplyDelete
  8. E.d.Y >>hehehe..xde pn yg email..btul ke edy dpt? kalo btul xpe.akk up sket hdiahnye..

    ReplyDelete
  9. saya rasa tiap kali akak tu toleh kat awak...awak tak becakap kot...lepas tu dia kalih pandangan tmpt lain awk mula berceloteh dengan jayanya hahahha....

    Entry terkini : Hudson Indonesia mencari bakat 2 rupa 2 karektor

    ReplyDelete
  10. dah ada anak mana leh org kata pendiam..mesti mulut pot pet jugak layan anak kan..betul tak?

    nanti anak 4 orang boleh jadi tarzan pulak.

    ReplyDelete
  11. biar saya yg beritahu.. walaupon saya baru jek kenal ngan si budak hernee ni, tp saya dah tau dia ni mmg tak pendiam langsung!!! huh!

    ReplyDelete
  12. JaNnAh >>kaka jannnnn..hahahaha..klau akk ckp org pendiam, mmg nk kna baling batu je tngkap umah akk..hehehe

    ReplyDelete
  13. QieFLy si Dolce>>haaaa.. pndai pn qiefly teka..hehehe

    ReplyDelete
  14. kak ina kl >>ni blm ade lg kak..dh ade rzki sok mmg hernee jd tarzan la gaknye..hahaha

    ReplyDelete
  15. MURAI pendiam? Hahaha bateri weak kot? :-P

    ReplyDelete
  16. nazame >>kuang asam lg skali..hahaha..battery week je diam kn..hehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!