Advertisement

Milo Hidup Bola

Thursday, July 08, 2010






Apa? Terkejut tiba2 Hernee macam nak cerita pasal bola?? hehehe. Bertenang2. Jangan ribut2 ya. Bukan nak cerita pasal bola pun. Tak pandai nak cerita pasal bola. Bila dengar2 diorang sebut pasal sotong pun blur je. Kesian saya kan hehehe. Tapi saya dah tahu dah sotong yang diorang gembar gemburkan tu apa.

Ok, sekarang sila fokus pada gambar kat atas. Milo punya kempen. Korang suka minum Milo kan? Ha apa kata korang beli Milo banyak2 kumpul dan tebus dengan produk adidas. Bukan sekadar dapat minum Milo, malah korang boleh dapat koleksi bola sepak dan beg Piala Dunia dari Adidas. Best kan? Kalau best bolehlah cuba nasib.

Nak tahu lebih lanjut boleh tengok KLIK SINI

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!