Balik Kampung

YB Menjengah Bunga2 Peliharaan Puan Tipah ;p

Saturday, July 31, 2010

ppSaja tak ada kerja nak buat, merayap tepi2 rumah Puan Tipah, ibu mertua saya tengok pokok bunga. Tengok2 daun2 ulam yang boleh jadi mangsa dibawa balik esok :p Masa saya snap gambar ni, tuan rumah tak ada, pergi majlis Yaasin.

En. Nazir sibuk mencuci kereta, saya pulak tengok2 pokok bunga sambil2 online. Maaf la ya, gambar tu semua adalah diambil oleh saya yang kurang mahir. Mungkin saya tidak dilahirkan macam orang lain yang ada "Art of Seeing" hehehe. 
Layanlah bunga2 di taman Puan Tipah yang disnap oleh si tangan kejang ;p










Ibu mertuaku sudah pulang..

Sambil2 buat entri ni sambil2 berbual dengan Mak, tup2 dia tegur..

"Bunga2 kat mana tu Nee?"

"Ni bunga2 Mak kat depan tu ha, saja ambil gambar tak ada kerja.. hehehe"

Hahahaha.. dah kantoi dengan tuan bunga curi ambil gambar bunga2 kesayangan. Aduh dah petang ni mata bagai digam2 pulak. Nak tidur takut mewarisi kegilaan hehehe. Malam ni nak keluar sekejap ronda2 BP dengan En. Nazir.


©Hernee Nazir – Malam tadi Program Imam Muda last hek? Tak dapek Makcik nak tengok.. kesian..

You Might Also Like

7 Th♥ught (s)

  1. u kat bp ke???

    takda mukadimah wall la jemaah mlm ni...

    ReplyDelete
  2. byk2 pokok bunga tu hanya bouganvilla jek yg i kenal..kesian..

    ReplyDelete
  3. Arra JaSmY>> hehehe hasil tnm mak mentua.. :)

    ReplyDelete
  4. ::cdot the dot:: >>ye i kt bp 2 ari lps..hehehe..

    ReplyDelete
  5. I agree with most of your points, but some need to be discussed further, I will hold a small conversation with my partners and maybe I will look for you some suggestion soon.

    - Henry

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!