Blog

Abang Siapakah Seorang Gay Ni??? Haiyooo.. Macamana Boleh Jadi Gitu??? ;p

Thursday, August 05, 2010



Terkejut beruk makcik pagi ni. Ada orang mencari abangnya yang seorang gay di sini hehehe. Dahsyat sungguh, terang2an bagitahu kita abang dia gay. Kan dah kantoi hehehe. Saja je kan. Dah lama tak check keyword kat Nuffnang. Sekali terjumpa "Abangku sorang gay" daaaa. Hari tu lagi best, ada orang cari hantugigi.com hehehe. Itu sah2 pasal cerita sobat saya Cdot si hantu gigi tu kan hehehe.


©Hernee Nazir – Congrats tu Mummy Dasy yang dah ehem2 lagi :p

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. heheh..lawak gak..
    pasni kompom ada yang cari 'aku nak jadi gay jugak'

    haha..

    ReplyDelete
  2. ehem..ehem....


    antu gigi datangggggggg......


    ***happy utk dia..

    ReplyDelete
  3. sujairi>>uiksss jgn la..nti dh jd blog 18 sx lak..hehehe

    ReplyDelete
  4. cdot: lariksss... antu gigi dh dtg..huhuhu

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!