Life

Durian Lagi.. Hari2 Pun Durian..

Wednesday, August 04, 2010



Alhamdulillah rezeki. Kalau termengidam nak makan durian, tak payah lagi beli. Ayah saya pajak kebun durian. Tiap2 hari pun ada stok durian. Sampai dah tak termakan rasanya. Ana dan Pak Beng siap buat sarapan lagi durian2 ni. 

Semalam En. Nazir ambil sebiji, rezeki kami terkena durian yang sedap gila ni. Macam nak tercekik biji durian dah rasanya. Cukup rasa manis, pahit. Sangat sedap sehingga menjilat jari ;p

Siapa2 yang teringin nak makan bolehlah bagitau saya, nanti saya ajak makan durian kat rumah selagi stok masih ada hehehe.


©Hernee Nazir – Tiba2 Hernee macam tokey jual durian pulak malam ni ;p

You Might Also Like

15 Th♥ught (s)

  1. wah.. sedapnye!!! faveret tuh! :)

    ReplyDelete
  2. seulas sorang pun jadik ler Kak Long!

    ReplyDelete
  3. tak suka durian..
    busyukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. wuaaa craving for duriannnn.nak! T_T

    ReplyDelete
  5. semalam g muzium negara...konon nak makan durian free..rupenye2 kene bayar rm15..cet..menyesal pegi...

    ReplyDelete
  6. akashah>>meh ar dtg umh b4 puase..hehehe

    ReplyDelete
  7. Lyn Yusoff >>lor x suke ke lyn..hehehe..

    ReplyDelete
  8. JaNnAh>>ape plak beli..x jual la kak..nk bgtau..

    ReplyDelete
  9. E.d.Y >>rm15 mkn smpai puas ke? ok gak tu..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!