..mungkin sampai ke hari ni saya lupa yang lesen memandu saya dah sampai tarikh lupus ;p Tahun lepas dah sebulan lebih baru teringat, jadinya memandu illegal. Sorry Encik Polis ;p Tu cerita tahun lepas, tahun ni pulak En. Nazir yang tukang ingatkan. 

Entah macamana dia boleh teringat, tiba2 sms saya masa dia tengah bekerja. 

"Tengok lesen kereta awak bila mati??"

Perghhhh bila mati kata dia. Dah macam binatang pulak hehehe. Dalam masa yang sama terus tertelann air liur.

"Ohhh..lesenku dimanakah kau???"

Elok je lesen tu terselit dalam wallet. Bila tengok OMG! 20/08/2010 tarikh akhir. Nak pitam sekejap!

Cuai betul saya ni. Serius memang tak ingat gila.




Lesen2 yang lama semua kena bongkar, lesen L pun simpan lagi.




Semalam saya dah settlekan renew lesen ni. Itu yang half day kerja, lepas tu settlekan proses menutup akaun RHB kat Taman Tun Aminah. Sekarang saya pemandu legal bukan illegal ya hehehe. Belum sempat jadi illegal macam tahun lepas hehehe. Renew untuk setahun saja, harap2 tak lupa lagi. Degil hek tak nak renew untuk 3 tahun ke apa hehehe. Dah la pelupa banyak makan semut hehehe.

Ingat dalam otak, ikat getah dekat jari telunjuk (weh nak tunggu tahun depan tak jalan la darah ;p) buat reminder kat hand phone Chokia "LESEN MATI 20/08/2011"

Ingat tu Hernee..

Nak menyelit sikit, nak tunjuk penyeri wallet saya.



Photo of my mom and my hubby :)


Oooooppsss.. kad Avon terkeluar sikit, saja la tu nak suruh tuan dia kembali aktif dengan bisnes Avon hehehe. Ya suatu ketika dulu saya adalah salah seorang dealer Avon yang aktif. Sampaikan anak murid kat sekolah pun saya hasut beli barang Avon. Dioranglah yang membantu bisnes Avon saya. Diorang pulak hasut mak2 diorang beli hehehe. Senget betul masa jadi Cikgu Hernee sebab tu tak dapat jadi cikgu agaknya. Takut anak orang jadi tak betul hehe. Sekarang saya dah malas, nak order eye liner Avon pun order dengan Bariah. Dah lama gila tak jejakkan kaki ke Avon Taman Perling.


©Hernee Nazir –  Cuti ni tak ada kerja lain.. online.. membadak..online.. membadak.. ;p