Walaupun ramai je yang dah tahu sinopsisnya, saya tak peduli. Nak juga tepek kat blog ni hehehe.



 Setiap Isnin hingga Khamis
bermula 2 Ogos 2010
6.30 petang di TV3


Sinopsis Drama Epilog Syurga Cinta



Drama Epilog Syurga Cinta memaparkan kehidupan Irham yang moden dan jauh tersasar dari landasan agama yang sewajarnya menjadi pegangan, begitu ironi dengan Siti Syuhada yang begitu ikhlas mentaati ajaran agamanya yang suci. Satu-satunya yang menghubungkan dua insan dari dua dunia yang bertentangan ini adalah si comel Mia, anak angkat kepada ayah dan ibu Irham yang juga merupakan pelajar di tadika milik Siti Shuhada.

Sikap liar Irham ditambah dengan hubungannya bersama Xeera, model terkenal menyebabkan ayahnya, Tan Sri Zakaria runsing memandangkan wartawan tak habis-habis mengorek berita hangat sehingga membabitkan nama baiknya. Ibu Irham, Puan Sri Mahani juga menentang hubungan Irham dan Xeera memandangkan dia sendiri mempunyai rancangan tersendiri untuk mengahwinkan Irham dengan anak perempuan Datin Linda, kawan baiknya yang dilihat lebih setaraf dan berstatus.

Apa yang menarik minat saya nak tengok drama ni adalah budak comel ini. Geramnya macam nak cubit2 pipi dia kan. Bijak betul. Sejuk perut mak dia mengandungkan dia.



Mia Sara Nasuha




Comelkan..


©Hernee Nazir – Saya rasa memang saya akan dapat tengok drama ni secara teratur minggu depan.. maklum la bulan puasa kan boleh balik awal ngeh2~