Favvy

Koleksi Terbaru Jam Pinky Pulok

Tuesday, September 28, 2010

Orang memberi.. kita merasa.. ;)

Capt Chong Bagi En. Rosli 2 jam dari KFC Zinger Time ni. Satu kaler hijau satu lagi kaler pink. En. Rosli tergamak nak ambil yang kaler hijau je, yang satu lagi kaler pink dia bagi saya. Yeay!



Tak pernah pakai ke mana2 lagi..




Bila pakai dah rasa macam time zaman2 sekolah dulu pulak. Dulu suka la jam2 macam ni. Sejak bertambah muda ni mana la pernah beli jam macam ni. Ni dah orang bagi, lepas tu kaler pink pulak tu haruslah disimpan jadi koleksi. Sukeeeee :)



©Hernee Nazir – En. Nazir tanya.. "Tergamak ke nak pakai jam ni?".. Saya jawab.. "tergamak je sebab pink" hehehe~

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. cam Daneen sejibik, keje aku kena belikan jam tu, burger ckit pun xpandang..

    ReplyDelete
  2. ...laaaaAAAAAaa patut ar bau burger zinger kuat kat opis ari tuh! ;)

    ReplyDelete
  3. mummy dasy>>hahaha..aku dh staraf daneen weh..

    ReplyDelete
  4. nazame>>mane ade oi..burger ank CLP dh ngap..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!