Saja nak survey2 kalau2 ada yang berkenan kat sini ingatkan nak terus beli je. Pusing2 satu kedai tak jumpa yang berkenan. Ada yang saya suka semua saiz besar2. Agak mengecewakan jugalah.



Tak tahu macam mana boleh terkembangkan sebelah hidung. nak petua?? Sila contact saya hehehe~




Duk membelek2 baju, satu yang tak berapa best kat Butik First Lady BP Mall ni, bajunya agak nampak macam berterabur sikitlah. Itu yang menyusahkan lagi nak mencari. Lagi pun stok baju2nya tak berapa meriah macam kat Plaza Larkin atau Plaza Kotaraya. Jadi misi mencari mencari baju raya memang totally tak berjaya. Tunggu je la, ada masa nanti terjah yang kat JB je sebab adik2 saya dah beli memang nampak cantik pulak baju dorang.

Setelah penat merayau dan mencari kelibat Nuar, adik En. Nazir, maka saya pun melabuhkan punggung di bangku ni. Serius rasa kejang kaki ni ha. Orang ramai sangat, dengan pertandingan karaoke cina nya hehehe.




Memperkenalkan, mak dan ayah angkat cina saya hahahaha. Baru je berkenalan masa tunggu En. Nazir masuk washroom hehehe. Gambar ayah angkat tak masuk pulak. Dia malu2 agaknya hehehe. Dengki betul En. Nazir ni kan..huh.. ;p



©Hernee Nazir – Kepala sangat ting tong.. nak tidur sekejap!