Fotografi

Budak Kembar Comel.. :)

Tuesday, October 26, 2010

Ini gambar yang saya janjikan walaupun tak siapa yang tuntut hehehe. Gambar budak kembar yang mukanya sangatlah comel di mata saya.

Saya terperasan diorang ni masa tengah asyik tengok orang akad nikah. Terus je saya rapat2 dan snap. Masa tu dua2 malu2 lagi. Adiknya tak berapa malu sangat, kakaknya yang malu2. Nama diorang memang tak sempat nak tanya.

Ni yang adiknya.. sweeettttttttt like candy :p






Ni pulak kakaknya.. sweeeeeeeeeettt juga!






Ini kakak mereka. Nanti ambil adik kembar punya gambar je kakak kesian pulak hehehe. Kakak ni pun macam malu2 lucing gitu. Anak beranak memang sama cantik sama padan. Mak diorang ni vogue tau. Peramah pulak tu memang tak sombong.





Lepas ni barulah saya berusaha tayang gambar disebalik tabir majlis akad nikah tu ya. Punyalah lama baru keluar hehehe. Dasar tuan blog malas!


©Hernee Nazir – Thanks to En. Nazir yang sudi bautkan watermark baru saya hehehe. Dup dap dup dap.. nak jumpa boss for 2010 performance review.

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. lawa-lawa kembar2 nie..semua..ni yg teringin nak buek calon menantu nie

    ReplyDelete
  2. si adik ceria jek... huhuhu nak kembar gak nape ah xleh cetak..

    ReplyDelete
  3. atty's>>hehehe..blh k.ty..plih la mne 1 utk fir..hehehe

    ReplyDelete
  4. Mummy Dasy >>woi2..suke2 ati die je nk cetak..hehehe

    ReplyDelete
  5. nama diowg damia darwisya..sowg lag dania darnisya..tp lupa la yg mana satu nama kakak or adik..ngeeh3

    ReplyDelete
  6. comel nya... gerammm ... sweet like candy...

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!