.. ye sambutan Hari Raya di bulan Zulkaedah :)

Jamuan hari raya untuk staff2 PTP ni diadakan pada hari Khamis lepas (14 Oktober 2010) after office hour 5.30pm sampai 8.30pm. Awal2 lagi dah pesan kat En. Nazir, suruh datang ambil saya pukul 5.30 dan terus pergi jamuan tu. Saya dan kawan2 dari office terus je menuju ke khemah.



Saya.. Yana dan Ema.. pratical student from Ranaco..




Tajam sungguh jelingan Kak Gee hehehe. Masa ni yang saya ingat Kak Gee tak nak bergambar, lepas tu dia toleh kat saya kata "Wah awak..kan main posing lagi.." hehehe. Saya gelak je, saya ni memang pantang jumpa kamera Kak Gee hehe. Kak Gee ni HR Manager kat PTP dan salah sorang bakal haji tahun ni. Semoga selamat perjalanan pergi dan balik dan mendapat haji yang mabrur. Sebelah Kak Gee tu Q..mama wanna be..hehehe.. congrats Q.. take care ya!




budak2 yang sentiasa dahagakan keamanan..hehehe



sekelompok staff2 wanita..



Our DCEO.. En. Azlan yang juga bakal haji tahun ni..


Sekarang buka mata luas2..

Sila fokus pada tujuan utama saya ke sini..

Sila tengok itu KAMBING GOLEK..hehehe



telan air liur..



jeling lagi.. tengah potong2 pulak.. telan air liur lagi..



hadoi..banyaknya ucapan.. bila nak serbu cik kam ni?




.. dan bila mc umumkan masa untuk makan, saya masih duduk lagi walaupun hati meronta2 "nak kambing.. nak kambing.." Sabar Hernee sabar. Tak lari kambing tu dikejar hehehe. Bangun dan terus mencapai nasi impit, rendang daging yang akhirnya saya pass ke Ema. Ambil pinggan lagi sekeping, terus beratur depan kaunter kambing.

Ya, saya berjaya mendapat sepinggan daging kambing golek yang disimbah dengan sos black pepper. Yummy! Sedapnya. Sukeeeeeeeeeeeeeeee. Masa kat meja makanan lain dah tak pandang, duk melayan kambing je. En. Nazir pun dengan kawan2 dia pun saya nampak tengah asyik melantak kambing.

Nak tambah lagi tapi orang ramai, malu pulak hehehe. Balik rumah rasa melekat bau kambing. Nasib baiklah tak kepanasan. Lambatnya raya tahun depan, nak tunggu KKPTP buat kambing golek lagi hehehe.


©Hernee Nazir – Sayalah peminat kambing tegar! ;p