Last entri pasal Safety Day lepas ni tunggu tahun depan. Itu pun kalau saya masih ada lagi akt HSE Department. Kalau saya masih mampu buat dua kerja. Kalau tak ini mungkin Safety Day yang terakhir untuk saya.

Ok, ini majlis penutup untuk Safety Day 2010. Hari untuk umumkan pemenang2 contest dan juga Best Safety Performer mengukit kategori. Operation stop selama 1 jam, maka ramailah staff2 yang datang.




Quay Crane operator, prime mover operator, RTG operator, lasher, staff2 operation termasuklah suami tuan punya blog pun ada memeriahkan majlis.




Boss2 besar yang ada. Atas kiri tu boss saya, sebelahnya SGM Operation dan sebelahnya pulak SGM Project. Yang dibawah kiri GM Operation dan dua orang lagi mat salleh tu orang kuat APM Terminal.

Pemenang2 tu semua sangat malas saya nak tepek gambar2 mereka. Silalah melayan gambar2 kat bawah nun. Kalau ada caption maknanya saya rajin, kalau tak ada faham2 sendirilah ya.



Ita tukang bagi nombor untuk lucky draw.. saya? tukang menyibuk je kat tepi dia sebab nampak kamera tengah menghala ke kami ;p




juadah petang itu.. roti jala dan rojak asma untuk VIP.. kitorang menempel lepas VIP balik..hehehe


..dah penat.. tengok je gambar2 ni..












Itu saja, tamat sudah PTP Safety Day 2010. Thanks untuk semua yang berikan kerjasama. Merdeka rasa boleh buat kerja lain :)


©Hernee Nazir – Cepatnya dah nak hujung bulan Oktober ek..