Me

Selamat Pagi Semua!

Monday, October 25, 2010


 gambar sekadar hiasan..lokasi bandar melaka..
[pic credit to: En. Kamarul]


selamat pagi semua.. selamat hari isnin..

senyum2 ya jangan monyok2.. walaupun awak2 rasa apa yang saya rasa malas nak bangun pergi kerja..;p huwaaaa.. cepat sungguh dah nak hujung bulan kan. rasa macam baru je sangat2 masuk bulan sepuloh ni.

sebenarnya saya mengantuk sekarang ni, itu sebabnya saya mengular sekejap. serius gila mengantuk. bos pulak baru je keluar nak pergi johor port, apa lagi.. kaki tangan naik atas meja ngeh2. acah aje. saya masih siuman lagi. 

dah la mengantuk, perut berkeroncong untuk ana pulak tu. haisyhhhh.. harus turun cafe sekejap cari makanan.



©Hernee Nazir – nasib baik ada orang nak turun bawah.. makanya kirim makanan dengan diorang je la.. :)

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!