Hari2 terkakhir sebelum menjelangnya Safety Day.. (oopppsss sorry cerita Safety Day tak habis2 lagi.. ada 2 entri lagi) Pasukan kerahan tenaga diperlukan untuk menyiapkan goodies bag yng berjumlah 800 set itu. Nasib baiklah tahun ni kurang sikit kalau nak compare 3 tahun yang lepas berkoyan2. 

Arahan untuk Pasukan Kerahan Tenaga yang bertugas:




Ambil satu TOTE BAG + STRESS BALL + PEN + NOTE BOOK + MINERAL WATER..

.. dan masukkan ke dalam SHOES BAG..

Ada faham???



..ni note book nya..




..ni stress ball nya.. agak stress kepal2 la stress ball ni.. kalau tak mujarab, balingkan stress ball ni kat orang wat kita stress confirm release segala stress meress semua ;)




..yang hijau tu tote bag, reusable bag untuk bawa pergi shopping..peliharalah alam sekitar.. yang terselit tu, message pen.. ada 6 messages semuanya.. messsage yang berkaitan dengan safety..



ni dia shoes bag.. kesemua barang2 di atas haruslah disumbat ke dalam beg ini..


Kerahan tenaga telah bermula. Dah macam operator pengeluaran lelaki dan wanita ya juga ni. Masing2 ada bahagian masing2. Pekerja diimport dari Nepal dan Vietnam kecuali supervisor yang pakai baju kaler marron tu hehehe. Dia memang asal dari Johor, Malaysia.





Lebih kurang dalam masa satu jam kami dapat siapkan 800 set goodies bag ni. Alhamdulillah berkat kerjasama semua. Apa yang penting KERJASAMA ;)




Misi menyiapkan kerja2 telah selesai dengan jayanya. Thanks untuk mereka2 yang sudi menolong, Jerih, Safuan, Amran, Ema, Wan, Ita dan Pak Dollah.




Kami sangat happy sebab satu kerja dah settle. Yahuuuuuuuuu..




©Hernee Nazir – Macamana nak keluarkan date kat every post/ etnry ni??? huwaaa.. help! help!