Family's Wedding

Majlis Pernikahan Salbiah & Earwan

Tuesday, November 09, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU.. SALBIAH & EARWAN
06 NOVEMBER 2010




Taraaaa.. pelamin anganku musnah yang sangat cantik..



Kamar beradu raja sehari.. 


Ooo..ok2.. saya tertayang pelamin dan bilik pengantin sebelum menayang gambar pasangan pengantinnya hehehe.

Inilah pengantinnya.. Puan Salbiah dan Encik Earwan.





Mak Sal ni sepupu ayah saya. Rakan spermainan sejak kecil berhingus lagi :) Dah selamat menjadi isteri kepada Cik Wan, pakcik baru saya. Semoga jodoh berpanjangan dan dikurniakan cahayamata, bertambahlah sepupu sepapat saya nanti. Weekend memang sibuk rewang kat rumah Mak Sal, tolong apa yang patut dan selebihnya mengular hehehe.

Layankan je lah gambar kami 3 beradik. Main snap2 asal boleh je, En. Nazir saya tu tak ada masa ni sibuk kat Ampang ambil gambar sepupu dia kahwin. Abaikan je lah gambar yang ala kadar ni ya :)


Ayu dan Mak Sal..

Saya pulak menempel sebelah Mak Sal..

Anna dan Mak Sal..

Ayu lagi..


Lepas ni entry gambar bersanding pula ya. Tapi saya pilih2 je la gambar2nya. Yang lain semua sumbat dalam fb hehe.


©Hernee Nazir – Ala..gambar yang bawah ni tak boleh nak susun macam yang kat atas la pulak..

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!