The Mask Project kami lancarkan pada hari Sabtu lepas. Sebenarnya mask ni dah lama saya beli di Watson, cuma tak ada kesempatan nak pakai. Jadi waktu senggang kat rumah tu kami isi dengan memakai mask.




Pakcik ni saya pakaikan 'cucumber mask'. Baru pakaikan terus dah nak tertidur. Maka saya pun ambil kesempatan nak mensnap gambar dia ni. Lepas tu terfikir, siapa pula nak ambil gambar saya.




Masa ni saya kejut dia pula semata2 nak suruh ambil gambar saya. Hasilnya menyenget2 gambar saya, sebab dia snap sambil amta terpejam. Last2 dia suruh saya snap diri sendir depan cermin guna bahasa isyarat sebab muka dia tengah tegang ;p




Oh~ sangat scary tengok muka sendiri. Terpaksa mengambil gambar sendiri dalam keadaan mata yang kabur sebab tak pakai spec hehehe. Ok, saya sedang memakai 'cherry mask'. Nampak tak cherry2 yang berlonggok kat muka saya tu hehehe. nak setangkai ambillah hehehe.

Lepas bergambar2 tertidur depan tv, patutnya mask remove dalam masa 10 minit terus mencecah ke setengah jam. Lantaklahkan yang penting muka rasa tegang :)


©Hernee Nazir – Weekend saya bizi dengan perkahwinan makcik sedara, En. Nazir pula hari Jumaat dah bergerak ke Ampang, jadi photographer bidan terjun majlis perkahwinan sepupu dia~