Membesar Bagai Johan ;p

Sunday, November 21, 2010


Membesar Bagai Johan ;p
Originally uploaded by herneesamshudin

Johan pun tak besar macam ni tau huahuahua. Macam nak pitam tengok 54.8kg. Sebelum raya timbang elok je 52kg, sekali berbulan2 lepas raya hambik ko tambah 3kg. Penimbang tu saja je tak nak bagi saya kecil hati tau. Sebenarnya dia nak keluar 55kg. Malu2 pula siap tolak 0.2 menyampah i tau. Tak nak tegur 5 tahun ;p

Bukan akak je yang bertambah beratnya ye, cik abang tu pun sama. Sekali timbang, haaaa 71kg sebelum ni 65kg nasib baik tinggi lampai kalau tak berapa nak tinggi tak ke haru rupanya ngeh2. Tak apalah yang penting sihat tubuh badan. Selagi boleh kawal supaya tak sampai ke tahap obesiti rasanya alhamdulillah.

p/s Selamat hari Ahad tawan2.. Jom sarapan soto.. oooopsssss.. Terkantoi sudaaaaaa sesi menambah berat.. ;p

*hanya sebuah catatan peribadi*

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. hehe...
    dni pon sama ni.. naik 2 kg gara2 berdaging sakan :p

    ReplyDelete
  2. hehehe.. takpe.. masih nmpk maintain lg tu HN..:)

    ReplyDelete
  3. ngeh3x..welcome to the club ye kak hernee..

    ReplyDelete
  4. ita>>hahahaha..ni smua ita pnye psl..ngeh2

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!