Dari Dapur Hernee Nazir

Oh Goreng Lempeng.. Lempengnya Hangus.. ;)

Wednesday, November 10, 2010

..oh goreng lempeng..lempengnya hancus..

Aeh tak2..lempeng buatan Hernee tak hangus, putih gebu lagi ado la hehehe. Tengok tu, saya tak tipu kan? hehehe. Dah terperam gambar lempeng ni, nasib baik tak berkulat. Inilah sarapan kami 2 minggu lepas.


lempeng...dicicah dengan..




kuah asam pedas.. nyum2..

Alhamdulillah kenyang sampai tengahari :p Sampai habis stok tepung hari tu, kalau tak dibuat lempeng mahunya tersimpan sebulan dua lagi.


©Hernee Nazir – Waiting for En. Nazir.. oh perut sangat lapar nasi :)

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. kita ni pantang betullah tenggok makanan ni... tenggok je, perut jadi lapar...
    Apapun kita suka lempeng tu cicah kuah sardin yg ikannya dicincang-cincang.... argggg, tangkap leleh ooo...

    ReplyDelete
  2. akak sedapnye... tp org dlm pantang pun bley mkn lempeng kan kak?? nak minta mak buat la....huhuhu!!!

    ReplyDelete
  3. 2ury>>cicah kuah sardin best gak kn..nyum2..

    ReplyDelete
  4. ~ALL ABOUT US~ >>lempeng blh je..tpung kan.. msih blh mkn..jgn cicah ngn kuah pdas2 dh le..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!