Mula2 saya melabur di Eight Design Boutique. Sebenarnya survey dijalankan semalam hehehe. Mata dah berkenan dengan baju yang kat bawah tu. Terus email owner boutique tanya stock. Alhamdulillah stock Plus Size Tops- Black yang saya berkenan tu ada lagi. Tadi jugalah saya confirmkan order dan buat payment.




Cantik tak? Cakaplah cantik.. kalau tak saya kecil hati nanti ;p 





Long cardigan ni saya beli kat D'Stylo Corner. Dah lama berkenan yang patern ni tapi setiap kali nak beli mesti banyak yang out of stock. Kali ni rezeki saya, kebetulan tengah ada stock jadi saya merembat kaler hitam. Long cardigan yang Cdot belikan masih ada lagi. Saja nak tambah koleksi :)

Dua2 dah settle payment segala bagai. Tengah menunggu parcel sampai ke tangan dalam masa satu dua hari ni. Tak sabar dah ni :) Tangan ni pula gatal je nak menjengah online boutique yang lain. Sabar2 hehehe~ Nanti kalau dah sampai dua2 saya tayang kat sini hek.

Apa lagi, kalau berkenan di hati, jengah2lah ke Eight Design Boutique & D'Stylo Corner banyak lagi yang menarik kat sana :)



©Hernee Nazir – Saya diserang penyakit malas nak online kat rumah. Huwaaaaaaa.. serius malas. Kalau ada pun komen2 ala kadar kat fb guna handphone chokia saya tu. Kalau tak memang malas..malas dan malas..