Breakfast Pagi Ini Ditaja Oleh..

Thursday, December 02, 2010


Breakfast Pagi Ini Ditaja Oleh..
Originally uploaded by herneesamshudin

... En. Nazame yang baik hati ;)

Lain yang dikirim lain yang sampai. Kami kirim soto tapi dapatnya mee goreng. Tak apalah janji boleh mengenyangkan perut hehehe.

Mee gorengnya boleh tahan sedap, ditambah dengan sambal tumis pun sedap dan ayam gorengnya yang..yang.. saya tak suka bahagian isi tebal tapi saya telan juga :p

Thanks ya Nazam, esok belanja lagi hehehe. Lemak betul hari2 orang nak belanja. Oh lagi beberapa minit nak sampai lunch hour, sangat pening nak fikir nak makan apa. Dah buntu, pelissss help me :)

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. kalau i la, yg paling i suka ialah ayam ada isi byk2...waaaaa.....puas!! puas!

    ReplyDelete
  2. hmm.. cdot.. ayam ada isi banyak2? tang dada? ;) mummy lak.. x kan lah mkn mee goreng ngan siput sedut kot? :P

    ReplyDelete
  3. lunch td sy makan ns goreng cendawan.. sekali masin yg amat.. seb baik x der darah tinggi.. klu x mau pitam kt situ jer.. hehe..

    ReplyDelete
  4. cdot>>i xleh tlan..sebat tkak..hehehe

    ReplyDelete
  5. mummy dasy>>jgn la bg i kecur sput sdut long oi..

    ReplyDelete
  6. nazame>>cdot suke part tu le..

    si mummy dasy tu biase le mak yong tringin siput sedut..ko kn sinonim ngn siput sedut..

    ReplyDelete
  7. ct rahani>>lor ye ke..siannye..dh lame x mkn ns grg cndwn

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!