Rindu Pada Lontong Kering..

Thursday, December 16, 2010


Rindu Pada Lontong Kering..
Originally uploaded by herneesamshudin

Rasanya dah lama gila tak menyinggah warung tepian bukit ni. Tadi sempat singgah sekejap sebab rasa macam lontong kering melambai2 hehehe.

Sampai2 je, makcik pun bersuara..

''wah dah lama awak tak naik?''

''a'ah makcik.. Kadang2 tu terlambat nak pergi kerja, tu yang tak sempat singgah..hehehe''

Tak tunggu lama, saya terus menyenduk lauk pauk yang sedap tu. Alhamdulillah lontong kering dah selamat disantap pagi tadi.

Aeh???? Hernee update blog laaaaa.. Hehehe.. (ada orang lain kisah ke?)

Selamat tengahari semua :)

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. Alamak Hernee...masa akak kerja flex dulu selalu gak mintak member belikan kat tempat yg sama. Lontong kering dia memang terbaeekkk dari ladang kan?

    Huhuu...menjejes air liurku!

    ReplyDelete
  2. yer..sy kesah if akk xapdet belog..mcm xsempurna idup sy..ngeh3..
    mmg nmpk sedap lontong tuh..adehhh..

    ReplyDelete
  3. Lontong kering?
    1st time dengar..selama ni makan lontong basah jer..

    ReplyDelete
  4. rindu ngan lontong nenek ,yummieee :)

    ReplyDelete
  5. uhuks nak cari lontong kering ah esok..

    ReplyDelete
  6. mmg sedap eh lontong kering ni..weekend bukak tak?

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!