11102011(001)

Ceritanya, hari Selasa lepas.. selepas bawak Ilham injection kami terus ke Pekan Nenas. Nak buat apa? Hmmm.. tujuan utama nak mencari fridge baru dan trade in fridge lama setelah mempromote tapi tak laku tak ada orang nak beli. Kenapa jauh benor ke Pekan Nenas? Kenapa tak beli je kat Gelang Patah? sendiri soal sendiri jawab ;) Saja je ke sini sebab dulu beli tv pun kat sini dan dengan harapan beli fridge ni dapatlah minta kurang sikit harganya hehehe.

11102011(002)

Sebenarnya fridge lama Encik Toshiba ni masih ok lagi. Cumanya saya nak buat stok frozen EBM untuk Ilham. Kalau guna frdige 2 pintu tahan la 3 bulan kan, kalau fridge sepintu 2 minggu je. Jadi bincang2 dengan En. Nazir moh ler kita menukar fridge 2 pintu. Kami minta Apek tu hantar petang tu juga sebab esoknya kami kerja tak ada siap2 kat rumah. Sekali Apek tu kata tak sempat pulak, petang rabu baru dia nak hantar. Whateverlah Apek, janji hantar dan ambil fridge lama kami tu. Babai Encik Toshiba.. welcome Encik Sharp :)
Jom berkenalan dengan Encik Sharp :)
13102011(001)

Inilah dia fridge baru yang akan berkhidmat untuk kami especially Ilham hehehe. Kami ambil yang biasa2 je, tak mampu nak beli yang besar gedabak tu hehehe. Harap2 murah rezeki Ilham dapatlah ummi buat stok banyak2 untuk dia.
Oh nak kenalkan..

12102011

Inilah fridge ni la yang berkhidmat untuk saya kat opis, Encik Panasonic. Ada barang rahsia kat atas tu, tu yang siap bagi notes JANGAN BUKA ;) Syukur alhamdulillah ada fridge kat opis. Saya siap bawak tupperware untuk masukkan EBM saya, jadi tak la menganggu ruangan kawan2 seopis yang nak guna fridge ni :)
Oklah, nanti kalau stok frozen EBM saya menjadi saya share kat sini :)

Hernee Nazir - Whoooaaaaa.. sudah hari Jumaat.. esok dan lusa adalah hari paling indah dapat golek2 dengan budak bujang kenit ;)