IMG_1231


Koleksi anak tudung lagi.. ye kali ni saya beronline shopping kat Anggun Zarapulak. Tudung kat AZ ni pun cun2 tau, memang rambang mata tengok.

Saya tengok AZ restock anak tudung ni, maka dengan sepantas kilat saya meng’order’ :)
07 CREAM -  AVAILABLE
04 HITAM – AVAILABLE
03 GOLD BROWN - AVAILABLE
05 PUTIH - AVAILABLE
05 PURPLE – AVAILABLE
02 HIJAU EPAL - AVAILABLE
Bila tengok semua available, apa lagi terus isi form kat blog AZ dan menunggu taukey AZ reply. Yeahhh.. semua stok masih available. Terus buat payment (cepat je kan kalau bab mengeluarkan duit ;) ) Oh ya, sehelai RM7 je.

Dan keesokan harinya, sampailah Encik Pos Laju gila lajulah Encik Pos Laju nimenghantar anak2 tudung saya ni yeay! So far saya pakai ok sangat2. Memang selesa, kalau nak anak tudung muncung ke depan, jangan lupa tetas kat belakang tu tau :)