My Hero Kechik - Ilham Syahmi

Ilham.. 4 Months Oredi ;)

Monday, November 14, 2011


Alhamdulillah.. 14 November 2011 anak ummi dah 4 bulan. Syukur ya Allah, masih setia meminjamkan anugerah yang tak ternilai ni. Hidup ummi dan babah semakin bertambah ceria dengan kehadiran Ilham. Ilhamlah penyeri hidup kami.

Sekejap je masa berlalu, rasa macam ummi masih lagi terboyot2 bawak Ilham ke hulu ke hilir. Rindu pulak saat2 memboyot tu ;) Ilham.. ummi doakan Ilham sihat selalu.. jadi anak yang soleh ya sayang..  anak yang bijak pandai.. taat perintah Allah.. anak yang akan mendoakan ummi dan babah nanti.

Ilham.. kalau ummi tenung lama2, dalam2 muka Ilham kan.. ummi nampak ada raut muka arwah nenek pada muka Ilham. Rasa terubat rindu ummi kat nenek. Huwaaaaa.. tiba2 rasa touching pulak menaip entry ni :( Memang dah tertuliskan sayang, nenek tak sempat nak jumpa cucu sulong dia ni. Ilham dah besar nanti jangan lupa doakan nenek dan tok ayah juga tau, tak lupa Tok Tipah dan Tok Mahat.

Oklah, ummi tak nak sedih2 sebab Ilham ada penghibur hati ummi. Mudah2an Allah panjangkan umur Ilham, dapat temankan ummi dan babah sampai akhir hayat kami.
Jom layan gambar2 hero ummi ni :)


Ilham yang dah digomakkan oleh ummi ;)


Oleh sebab Ilham kencingkan ummi masa mandi selama dua hari berturut2, ni yang ummi balas dendam sapu bedak comot2 macam tepong gomak feveret ummi kat muka Ilham.. sorry ya sayang :) Ilham comot koreng pun ummi tetap sayang sepenuh hati jiwa raga ;)


Dah siap..yeay! :)


Saya dah siap pakai baju dah..


Ape pon tak boleh ;)


Ummi awak ni berangan lebih, macam anak tu dah besar sangat. Beriya ummi ajak Ilham teman tengok Melodi sambil pangku Ilham, rupa2nya Ilham duk sedap kena kepit sampai terlena. Hurmmmmm.. ape pon tak boleh :)

Oklah sekali lagi.. nanti ummi update perkembangan bayi dalam usia 4 bulan dalam next entry :)

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. encem.... rase kejap je ilham da 4 bulan... ;d

    ReplyDelete
  2. hajarus>>tq auntie hajar..btul la ajr kjap jek rasenye..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!