My Hero Kechik - Ilham Syahmi

Hisap Jari Kaki Dan Nak Dapat Adik.. Apakah Kaitannya??? ;)

Wednesday, January 04, 2012


Di suatu petang yang mendamaikan.. ;)

“Assalamualaikum..”

“Waalaikumussalam.. masuklah..”

“Syahmiiiiii.. ummi Syahmi dah sampai..”

Ummi Syahmi pun senyum kambing.. tengok muka Syahmi je hilang dah rasa penat bekerja.

Tetiba..

“Mak Long.. Mak Long.. tadi kan kenapa Syahmi hisap jari kaki dia?”

“Ohhhh.. Syahmi mintak adik la tu..” kata Kak Zura.

Gulpppppppppppp.. Ummi si Syahmi rasa macam tercekik gear box hahaha.

Serammmmmm lagi seriau Ummi Syahmi mendengarnya. Tapi kan.. tapiiiii akhir2 ni memang hobi si hero kecik ni menghisap jari kaki dia tau. Kan main syok lagi dia hisap dah macam ahli acrobatic dah.

Tak percaya.. nah tengok ni buktinya.. J




Apalah mitos orang tua2 dulu kan.. bila anak hisap jari kaki je nak minta adik katanya hehehe. Apalah kaitannya kan. Tak ada kait mengait kot. Tapi kalau depan orang tua saya mampu senyum dan ye kan je la tak sampai hati pulak nak melawan kan. Kalau dah rezeki Ilham nak dapat adik awal apa salahnya, kuasa Allah tak siapa mampu menghalang dan anak tu kan anugerah Allah setiap anugerah yang diberikan ada keistimewaannya. Tapi sebolehnya saya nak menjarakkan sikit masa tu almaklumlah saya kan bersalin secara c-section dan kalau boleh biar Ilham puas2 menyusu dulu. Suka hati je kan :)

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!