Cloth Diapers Project

Menambah Koleksi CD

Friday, June 01, 2012



Yeeeehaaaaa..
Saya sedang gila CD..
Tangan gatal je nak membeli..
Maklumlah koleksi CD Ilham baru ada 5 pcs jek..
Puan CT tag kat FB dia ada promote CD Babyland 5pcs insert fleece..
RM100 free postage.. Fikir punya fikir.. tapi tak buat keputusan..
Dah beberapa hari kemudian rasa nak membeli..
Semalam pilih design dan bagitau Puan CT..
Berdezupppp courier hantar kat opis..
Tadaaaaaaaaa..
Ilham’s new CDs collection..
Denim.. Fish.. Rabbit.. Blue ABC.. Blue Swirl..
Kata Puan CT.. fleece materialnya cepat kering..
tapi penjagaannya sama macam microfiber..
Ok..ummi Ilham ni pun tiap2 hari study pasal CD..
makin hari makin syok rasanya..
ohhh.. walaupun tengah excited study pasal CD..
dia tetap tak lupa study pasal breastfeeding..
dan yang penting ilmu yang ada ni harus dikongsi dengan kawan2..
Ok.. saya jumpa ini
“KENAPA IBU-IBU PATUT GUNAKAN CLOTH DIAPER”
credit to: ratuhati.com
Kenapa????
Sebabnya:
1) Lebih jimat
Kos lampin pakai buang
3 tahun = RM3500
Kos cloth diaper
3 tahun = RM1000-2000
(boleh pakai semula untuk anak seterusnya)
2) Lebih sihat
Tiada bahan kimia bertoksik
Tiada masalah ruam lampin
Bagus untuk kulit sensitif bayi
3) Gaya Baru
Rekaan baru
Lebih menarik
Mudah diguna
Lebih bergaya
banyak dijual online
4) Mesra Alam
Tahukah anda lampin pakai buang antara sisa buangan terbanyak di dunia
WARISKAN BUMI YANG LEBIH HIJAU UNTUK ANAK ANDA!
******************
Mudah2an saya dapat mewarisi bumi yang lebih hijau untuk Ilham Syahmi.. sikit2 usaha nak bertukar sepenuhnya kepada CD.. insya’Allah semoga dipermudahkan :)

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!