My Hero Kechik - Ilham Syahmi

Si Hero Kechik Yang Pasrah! :D

Friday, June 08, 2012



Last Saturday..
Masa nak buat spec ummi..
Singgah Secret Recipe dulu isi perut..
Mula2 Ilham maintain stay dalam stroller..
Sekali naluri keibuan si ummi ni rasa..
“Ohhhhh.. kesiannya hero kechikku”
Lalu diarahkan babah untuk ambil baby chair..
dan si hero kechik dimasukkan ke dalam baby chair..
Hero kechik didudukkan berserta pesanan dari seorang ummi..
“Ok.. Ilham duduk diam2 ummi dengan babah nak makan..”
:)
5 MINIT PERTAMA
Dia dah tak reti duduk diam..
Nak bangun dari baby chair..
Nak panjat sambil jerit2 orang lalu lalang..
**Ohhh..ummi harus buat sesuatu.. rasa kuah tom yum termasuk kat hidungnasiblahhidung besar sangat bila tak tentu arah sebelah tangan pegang Ilham sebelah pegang sudu..**
10 MINIT SETERUSNYA
Hero kechik berjaya dimasukkan semula ke stroller..
Seeeeeeeeeeee.. muka dia yang pasrah..
Sorry ye sayang ummi..
Ummi dengan babah nak mama..
Kalau Ilham panjat2 nanti jatuh..
sape yang sakit.. Ilhammmmmm jugak..
So duduk diam2 dalam stroller..
Muahhhhhhh2..
Sayang hero kechik ummi :)

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. alalalaaa tomey dia hehe...mampu termenung je ilham

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!