++Hai kawan2.. ada info nak share dari kawan kepada kawan saya  Ummi Nawfal aka Kak Jannah diorang nak buat Car Boot Sale kat area rumah saya. Sesiapa yang  tinggal berdekatan bolehlah datang cuci mata sambil cuci poket :)
Info seperti di bawah.. original dari calendar invitation Cik Azi yang di forward oleh Ummi Nawfal :) Jom2.. saya konfem datang sebelum berangkat balik kampung..ngeee~
Assalammualaikum..

Kawan-kawan, tak lama lagi nak sambut Hari Raya.
Baju anak-anak dah beli ke?
Sempena nak menyambut Syawal tak lama lagi
Saya nak arrange satu party. Party ler sangat.(sambil kedua jari telunjuk kat bahu.)
Penjualan baju kanak2 dari infant to 12 years old.

Tarikh: 04 Aug 2012
Masa: 0830 pagi sampai puas hati
Tempat: Dibawah lindungan  Apartment Sri Mengkuang Blok C6, (Car Park area)

Baju2 branded macam Guess, GAP, Gucci, Cater dan macam2 lagik boleh didapati dari Car Boot Sale nih.
Setakat pemerhatian saya harga sangat murah dari rm10-rm50
Quality pulak dijamin terbaik. Kain lembut, sejuk dan sangat selesa dipakai anak-anak.

So, mari..mari..mari.. kita meriahkan party kita..
Pagi2 bulan puasa ni tak der buat apa kan.. takkan nak breakfast pulak.
Dari tidur jer kat rumah, jum la kita berparty.

Yang menjemput,
Azi