IMG_20120802_232119

 

Ceritanya Ramadhan ke 13 saya tak bangun sahur. Bila tengok jam dah pukul 5.50am rasa nak menangis pun ada. Padahal En. Nazir dah kejutkan pukul 5am, oleh kerana Ilham nak nyusu jadi saya pun tak terus bangun,, tup2 rupanya saya tersambung tidur. Masuk kali ni, dah dua kali tak bangun sahur. So far yang lepas alhamdulillah maintain sampai petang. Tapi semalam lepas je mengepam kat office rasa diawang2an. Fuhhh.. Balik rumah toye je, En. Nazir pergi la tapau KFC sebab wife dia terbayang2 KFC Smile with tongue out

Makanya menu berbuka kami semalam KFC saja, saya sebenarnya alergik la dengan KFC Crunch ni. Konfem dah makan nanti sakit perut.. haaaa kan dah betul.. ke mind setting saya macam tu ek? tapi memang sakit perut pun, maybe pedas agaknya.

Ermmm.. oklah.. menu Ramadhan ke 14 tak konfem lagi.. masak ke.. tapau ke.. masak ke.. tapau ke Hot smile