Fren's Wedding

{Fren’s Wedding} Selamat Perantin Baru Uncle Kamarul & Auntie Mastura :)

Wednesday, September 19, 2012



ok..sorry encik dan puan perantin..
baru nak story mory..
inilah tujuannya kami ke negeri sembilan di hari raya ke 7..
nak menghadiri babah’s bff uncle kamarul’s wedding..
majlisnya di kuala pilah..
taman apa entah tak ingat pulak ;)
 akhirnyaaaaaa..
uncle kam bertemu jodoh..

418845_501350146559919_191413757_n
pengantin lelaki baru sampai..

284921_501350329893234_1957347310_n
eceeeehhh..padahal dup dap nak sanding ;)

526123_501350409893226_2012790468_n
berjalan menuju ke pelamin..

314979_501350506559883_773858626_n
fewittttttt..
jumpa kat tengah2..
Uncle Kamarul Red heart Auntie Mas
Thumbs up terbaeeekkkkk kata boboiboy ummi Smile

255468_501350549893212_1901197281_n
eceeewahhhh.. tak sampai2 lagi pelamin..

308351_501350449893222_1658333369_n
posing depan pelamin..ramai peminat nak snap gambar perantin ;)

314208_501350626559871_339250424_n

ok..rombongan cik kiah dari gelang patah nak berposing dengan perantin.. ;)
 babah.. papa cu n mommy ngah nampak beriya..
ummi dan ilham dah penat..
mama cu control cun pulak..
chup2 pengapit perantin lelaki tengok cicak atas langit..hahaha

421709_4356458157280_459682845_n

ok ni kad dari kami tiga beranak untuk uncle kam dan auntie mas..
ummi deko2 sikit bagi menarik tertarik kau memang debooommm..hahaha
syarat2 nak redeem hadiah dari kami kena tunjuk kad ni..
hahaha..zalimkan nak bagi perantin hadiah siap ada syarat2..
hadiah dah selamat pun sampai ke tangan perantin..
harap2 berguna untuk kegunaan diorang..
itu je hadiah ikhlas dari kami tiga beranak..
semoga jodoh uncle kamarul dan auntie mas..
berpanjangan hingga ke syurga..
dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah..
amin..

credit pic: MnM Photography

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!