majlis tiga hari lepas..

tak dan nak mengupdate blog..
sempat mendraft jek la gamaknya..
balik kerja awal, siap2 terus ke rumah kak raja dan kak intan..
ilham?? ooo dia tinggal dengan ibu zura sebab babah kerja..
sampai Mutiara Hotel around 6pm gitu..
yup terlewat..maklumlah makcik teksi bawak tak berapa speed.. ;)
sampai2 isi perut terussssssss..
nazam, capt akashah dan wan belum sampai lagi..


pinggan pertama saya ;)
nasi impit, lemang, kuah kacang, lodeh dan rendang kambing..


nexttttttttttt..
kambing golek yang bergolek2..
fuiiyoooo.. sangat sedappppppppp..
ohhh.. sedih encik suami saya tak ada..
tak dapat nak makan kambing golek sedap sama2..
okkk.. lepas tu makan eskrem.. makan rojak yang sedap..
gambar terlupa snap ;)
next..
posing time :)

ummi ilham.. kak intan.. kak raja..

kak intan n kak raja..

ummi ilham n kak intan..

wan zul n nazam..

sambil menjamu selera sebenarnya kami dihiburkan olehhhhh..
SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
feveret live band ummi dan babah was here!!!!
ummi sangat2 eksaited!
siap whatsapp babah..
ohhhhh..terkenang2 zaman bercintan cintu dulu ;)
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Bonjova Acoustic

sangat2 suka dengan live band ni hokkay!
serious tak tipu..
masa dulu dorang selalu perform kat danga bay..
masa tu paling suka bila dia nyanyi lagu..
here without you..
fullamak..mak..mak..mak..
best gila muzik dan suara dorang ni..
saya cam muka penyanyi dia yang bersongkok tu..
dulu saya siap berangan..
kalau saya dapat jumpa dorang ni before kahwin..
saya nak panggil untuk perform masa hari kahwin kami tu ;)


okkk.. ummi buat muka tebal snap gambar dorang..
then, suruh nazam snap gambar ummi yang tunjuk “terbaeekkkkk” ;)
sepanjang dorang perform, sempat la ummi merakam hehehe..
hajat hati nak tunjuk kat babah :)
ok last but not least..
before balik..
mari kita posing..
:)cik puan marine services department, PTP 

pukul 9pm gerak balik..
hati tak sabar nak sampai rumah..
sudah rindu gila sama hero kechik saya :)