rasa ramai tengah kemaruk durian crepe..
mula2 saya buat tak tahu..
tapi lama2 rasa nak tahu juga..
saya order dengan kak linda..
sekali dengan kawan2 yang berminat..
7 bungkus sekali dapat hari khamis lepas..
excited nak rasa..


ni rupa luaran durian crepe..
gebus kan..rasa sayang pulak nak makan..
;)


bila digigit..
fuhhhhhhhhhhh..
nyummmmssssssssss..
yummeeeeeeeeeehhhhh..
semua terkeluar..
sedap uollssssssssssssssss..
rasa nak lagi.. dan lagi.. dan lagi..
lemak berkrim disukai ramai gitu kan..
en.nazir pun kata sedap..
jadi memang sahih sedap..
rasa nak order lagi..
memang konfem saya order lagi..hehehe
hari ni tolong kak linda ambil order kawan2..
saja tolong menolong sedara mara..
sesiapa yang berminat nak order..
boleh bagitau ye..
tapi order dari saya untuk hari ni dah ditutup..
kalau nak tengok hasil2 jualan dia yang lain..
bolehlah jengah blog dia..
kalau nak mudah lagi..
boleh contact dia directly..
sekian :)
p/s durian crepe memang terbaekkkkkk boboiboy! ;) tak percaya tanyalah saya.. ngeeeee~